20 Eylül 2015 Pazar

YVES ROCHER SEXY PULP RİMEL





Merhaba güzeller :) Benim gibi hassas gözleriniz varsa mecburen rimel ve göz kalemi konusunda hassas oluyorsunuz. inanılmaz alerjik gözlerim olduğu için aslında rimellerle uzun süredir vedalaşmıştım. Fakat ta ki bu rimelle tanışana kadar. Yves Rocher Sexy Pulp rimel.


Bir kere rimel sürdüğünüzü hissetmiyorsunuz kesinlikle ağırlık, topaklanma gibi bir olay yok. Alerji yapmıyor kirpikleriniz kuş gibi sanki makyaj yok hissi. Ben dediğim gibi gözlerimin hassaslığı nedeniyle belli belirsiz sürüyorum fakat koyu koyu sürenler için de kesinlikle sorun yaratmayacaktır.




Şiddetle tavsiye ederim özellikle alerjik bünyesi olan kişilere. Bunun dışında kullanabildiğim rimel yok öyle söyleyeyim sizlere :) Normalde 50 tl civarı fakat şu sıra indirimle 37 tl gibi bir şey olmalı fiyatı. kuruşuna kadar değer. Şimdiden iyi bayramlar.

2 yorum:

  1. Takibe aldık biz de bekleriz.
    http://kardeskardeseblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takibe almak izlemek değil mi ? yeniyim tam çözemiyorum :) sizi izliyorum zaten severek :)

      Sil