15 Eylül 2015 Salı

la roche posay hydreane legere nemlendirici.

 İlk olarak herkese merhaba. İlk blog yazım olacak onun için heyecan var azıcık :) Son aylarda cildimde oluşan kuruluk pullanma canımı hayli sıkmaktaydı. Ne denesem çare olmuyor diye yakınırken bu mucize kremle tanıştım. La Roche Posay Hydreane Legere nemlendirici. Zaten oldum olası La Roche ürünlerine hayranım.
           
 Nemlendirici sürdükten sonra cildimde oluşan yağlılık hissi terletme gibi durumları kesinlikle yaşamadım. Çok kolay emilen hafif bir yapısı var buna rağmen nemlendirme etkisi süper. En önemli özelliği ise paraben içermiyor. İçeriğinde bulunan termal su sayesinde cilt hassasiyetinin günden güne azalacağını belirtiyor ben ilk günden memnun kaldım şahsen. :)

Bu günden sonra sanırım başka nemlendirici aramayacağım bu ürünün alerji yapmayacağı konusunda da bir inancım var umarım yanılmam.




2 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler en yakın zamanda deneyeceğiz !:)

    http://kardeskardeseblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle tavsiye ederim. meğer cildimin sorunu nemsizlikmiş bu krem çare oldu :)

    YanıtlaSil