19 Eylül 2015 Cumartesi

GRATİS GİNSENG SKIN OIL CİLT BAKIM YAĞI





       Yine ben. Gratisten aldığım cilt bakım yağı kapsülleri gözüme çarpınca dedim bir yazı yazalım çünkü nette neredeyse hiç bilgi bulamamıştım bu ürünle ilgili vakti zamanında. Gratis mağazasında kuruyan cildime çare diye bakınırken bir bayan karşıma çıktı yabancı uyruklu gibiydi olgun bir bayandı 40'lı yaşların sonlarındadır tahminim. Bana bu yağları kullandığını söylerken yanaklarındaki o pırıl pırıl genç görünüm aklımı çeldi.





    Ürünün çeşitli türleri var bayanın tavsiye ettiği benim aldığım beyaz kapsüller ginseng aromalı. Kayısı, aleo vera ve daha hatırlayamadığım kadar çok çeşit var ve gratiste kataloğu da var hangisi ne için iyi diye. Neyse ürün için çok ümitliydim fakat sürdüğüm anda o yağlı his ve herşeye tepkili cildim sayesinde memnun kalmadım. Devamlı kullanmadığım için de faydasını bilemiyorum. Ama tabi ki E vitamini içeren yağ kompleksi sürekli kullanımda bence işe yarar. Cildindeki o yağlı hisse tahammülü olanlar denemeli :) Ben bugün hatta anneme söyledim sana vereyim diye artık annem kullanacak bakalım :) Fiyatı aldığımda 21.90 dı bugün gördüm 24.90 olmuş. 90 kapsül içeriyor ve bir kapsülden epey sıvı çıkıyor yüzünüze rahat yetiyor. sivilce yapar mı bilemiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder