19 Eylül 2015 Cumartesi

Yves Rocher Bitkisel Şampuanları




Merhabaaa canlarımm. Bugünkü konumuz yves rocher şampuanlar. İlk olarak yeşil olan ıhlamur özlü şampuandan bahsedeyim. Bildiğiniz üzere bitkisel şampuanlar öyle foşur foşur köpürmüyor ve bu bize temizlemedi hissi verse de alakası yok olması gereken bu zaten. :) Fakat bu şampuan benim saçlarımı bir süre sonra sertleştirdi ben de krem içeren ve yumuşaklık vaad eden beyaz renkli şampuana başladım. Gerçekten de son derece yumuşak yapan ve saçları güçlendirdiğini hissettiğiniz bir şampuan.  









Her iki şampuan da paraben içermiyor. Fakat ben artık saçlarımın uzaması ve daha da güçlü olmasını istediğim için sarımsak özlü başka bir şampuanla devam ediyorum. İlerleyen günlerde izlenimlerimi yazacağım. 









Bu iki şampuanın fiyatları ortalama 15-17 tl arası gidip geliyor. Şampuanlar 300 ml. 




























Ben tekrar almayacağım fakat doğal ürün isteyenler için uygun olabilir. Kalın sağlıcakla :)





1 yorum:

  1. Bizde yves rocher ürünleri kullanıyoruz çoğundan memnunuz doğal olması cezbediyor:)

    http://kardeskardeseblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil