21 Eylül 2015 Pazartesi

ESSENCE SILKY TOUCH BLUSH ALLIK







Selamlar size Essence silky touch allıktan bahsetmek istiyorum. Elimdeki 10 numarası. Çok tatlı bir şeftali rengi ve açık ne koyu tam istediğim tonda. Bundan önce bir koyu tonunu denemiştim. Açıkçası doku ve kalıcılık olarak çok memnun kaldım. 





Bilmediğim bir marka diye tereddütle almıştım fakat standtaki renkleri çok gözümü almıştı. Kullandıktan sonra ise gerçekten beğendim.

Fiyat olarakta uygun. 9 tl civarı. gratislerde satılıyor diğer mağazalarda da mevcut mu bilmiyorum. Oldukça dayanıklı öyle çarçabuk kırılıp parçalanmıyor. Ambalajı 5 gr. ve Almanya'dan ithal olduğu belirtilmiş. Tek sorun paraben içermesi birçok kozmetikte olduğu üzere. 


2 yorum:

  1. rengini çok seviyorum bu markanın ürünleri hem uygun fiyatlı hemde başarılı içeriği çogu kozmetikle aynı ne yzık ki :) bloguma beklerim canım seni takibe almak istedim ama linki göremedim (

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://xn--bakmlkelebek-34bc.blogspot.com.tr/ linki kopyalayıp eklemen yeterli canım :) geliyorum :)

      Sil