16 Eylül 2015 Çarşamba

La Roche Posay Toleriane Teint Mineral Compact Powder 11 ve Sephora Mineral Loose Powder 15 Light




Merhaba arkadaşlar bu blog olayını sanırım çok sevdim :) Son birkaç aydır fondötenlerden uzaklaşıp mineral makyaja yönelmeye karar vermiştim. İlk tercihim cildine hayran olduğum bir arkadaşımın sürekli kullandığı La Roche Posay Toleriane Teint Mineral Compact Powder 11 oldu. Ne yalan söyleyeyim inanılmaz memnun kaldım. fondötenin yüzümde yarattığı maske etkili, sürekli tozuyor mu tereddütü olmadan ilk kutuyu bitirdim. Sonra dedim ki bu mineral pudralar güzel oluyor neden diğerlerini denemeyeyim :) 

Bu fikirden yola çıkıp uygun fiyatlı ve çok övülen  Sephora Mineral Loose Powder 15 Light ile devam ettim ikisinden de oldukça memnunum. sephora fiyat olarak uygun 35 tl civarı fakat gramaj olarak oldukça küçük (3.2 gr) toz halinde ve süngeri yok. Ama duruşu gayet hoş. La roche'ye gelince bu yönlerden artısı var süngeri içinde, pudrası sıkıştırılmış formda ve 9.5 gr'lık kutuda. Sephorayı kullanırken ikinci kutu La roche'mi de aldım onunla devam ediyorum. nedense daha bir güvenli geliyor bana La roche markası. Fiyatı ise 70 tl civarı. Her iki pudra da fondötenimsi kıvamda toz toz değil ve fondöten üstüne geçince çok güzel bir görünüm elde ediliyor. sağlıcakla kalın :)




2 yorum:

  1. la roche posay aklımda olan bir ürün fakat bir türlü deneyemedim daha:)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle beklemeyin derim. ben önceden bu markaya başlamadığım için kendime kızıyorum :)

    YanıtlaSil