12 Ekim 2015 Pazartesi

NEODERMO ALIŞVERİŞİM


Merhabalarr hatırlarsanız bundan birkaç ay önce La Roche Posay Hydreane Legere nemlendirici almış ve nemlendirmesine hayran kalmıştım. Malum ambalajı 40 ml olduğu için kısa sürede bitirdim kış aylarının da gelmesiyle benim hassas cildim nazlı nazlı süzülmeye başlayınca bu kremin rich serisini denemeye karar verdim. İşte bu sırada neodermo.com sitesiyle tanıştım. Fiyatlarının indirimli olması ayrıca sitelerinde yazan güvenilir bilgiler nedeniyle tercih etmeye karar verdim. İlk siparişim olan  La Roche Posay Rich nemlendiriciyi cumartesi gecesi sipariş ettim bu arada hassas göz çevrem için birkaç küçük tester isteğimi de umudum olmasa da not düştüm.    



Bu sabah yani pazartesi sabahı kapı çaldığında inanamadım hayatımda yaptığım en hızlı internet alışverişiydi. Hafta sonları da çalışan bir kargo firması sanrım. Yanılmıyorsam ups kargo ile çalışıyorlar. Her neyse kremden bahsetmeye gerek bile yok oldukça iyi nemlendiriyor yapısı legere'e nazaran yoğun fakat yüzde yapış yapış ağır bir his bırakmayıp derhal emiliyor. Üzerine hemen makyaj bile yaptım baz gibi kullandım neredeyse :)
Rica ettiğim testerlara gelince kırmamışlar 3 adet alerjik göz çevresi için toleriane ultra contour yeux nemlendirici ve 2 adet hassas ciltler için toleriane ultra nemlendirici numunesi yollamışlar.




Siteden çok çok memnun kaldım bundan sonra öncelikle alışveriş yapacağım bir site oldu. numuneleri deneyimledikten sonra sizlerle paylaşacağım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder