5 Ekim 2015 Pazartesi

Max Factor Colour Collections Lipstick 833 Rosewood Ruj




Biraz uzak kaldım sizlerden ama son günlerde öyle yoğun çalışıyorum ki yorgunluğa dayanamıyor uyuyorum erkenden. Bugün bu cici siparişim elime ulaştı daha önce kozmetikçilerde denediğim için gözüme kestirmiştim fakat pahallı geldiğinden şimdilik kalsın diye ertelemiştim. İnternette daha uygun fiyatla bulunca dayanamadım aldım. 

İyi ki de almışım. Son aylarda nude ton rujlara takmış durumdayım doğallık ve sadelikle birlikte renkli dudaklar elde etmek için birebir tonlar. Maybelline nemlendiricili rujunun 210 numarasını geçen yazımda yazmıştım işte o rujun kalıcılığının çok düşük olması beni bu aynı tonlarda fakat daha kalıcı ruja yönlendirdi. 


                  Max Factor Colour Collections Lipstick 833 Rosewood Ruj


              

   Ruj tam bir orta ton nude ne çok açık ne çok koyu fotoda hafif koyu çıkmış kesinlikle değil. Bir kere nemli bir his veriyor, Rengi gayet belirgin ve en önemlisi kalıcılığı orta seviyenin biraz üstünde. Benim gibi tüm gün dudaklarını bir şekilde silen ya da kemiren birinde bile epey dayandı. :) 

Kısacası tavsiye ederim fiyatı 39 tl. civarı ama değer doğrusu ayrıca nette daha uygun fiyatla bulabilirsiniz.


           


                                                Sevgiler saygılar canlarım :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder