14 Ekim 2015 Çarşamba

Loreal True Match Fondöten ve Avon Makyaj Sabitleyici





     Bu kez ne kadar kaçsam da eninde sonunda geri dönüş yaptığım fondötenimle merhaba diyorum size 
Loreal True Match bir de makyajı yüzünde sabit duramayan biri olduğum için ara ara yardımını aldığım Avon Makyaj Sabitleyiciyle :)


                                           



True match'le başlarsak çok sevdiğim bir fondöten cildimde tam istediğim açık rengi sadece bu fondötende bulabildim bendeki en açık rengi R1-C1 yani çok açık bir renk gibi gelse de porselen makyaja bayılan biriyim. O nedenle en açık tonlar hep favorim. Zaten cildimde en açık fondöten bile birkaç saate kalmadan koyulaşıyor :( Bu fondötende bu durum daha az fakat yine de ilk sürdüğümdeki o bebek gibi yüzüm kalmıyor sinir oluyorum. 


İşte sırf bu nedenle abimin düğününde yengeme gelin makyajı yapılırken sıkılan makyaj sabitleyiciyi gördüğüm günden sonra hemen bir adet edindim. Avon markayı tercih ettim. Ona geçmeden önce true match'in yapısının oldukça hafif olduğunu fakat pudramsı bir bitişle hafif kuruluk verdiğini ayrıca spf 17 içerdiği için flashlı çekimlerde hayalet yüzü gibi bembeyaz çıkacağınızı eklemek istiyorum :) 

Ve malesef hafif mimiklere de doluyor sanırım pudramsı yapısı nedeniyle. Ancak ilk sürdüğümde bebek gibi oluyorum o nedenle uzun zamandır mineral pudrayla yaptığım makyajlarıma kış aylarının da gelmesi ve yanık tenimin hafif kırılmasıyla beraber true match ile devam edeceğim gibi geliyor.   


                                   


 Ellerim fotoda çok koyu çıkmış normalde tenimle arasında bu kadar dağlar yok :) 

                                             


Avon makyaj sabitleyici'ye gelirsek yüzünüze sıktığınız mesafeyi iyi ayarladıkça sorun yok fakat mesafe az biraz yakın olursa bir yapışma ve kuruluk hissi veriyor. Onun dışında sabitlemesi iyi epey dayanıyor. Yine de verdiği o gerilme hissinden hoşlanmadığım için çok sık kullanmamaya özen gösteriyorum. 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder