10 Şubat 2016 Çarşamba

GARNIER MICELLAR KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU



Evet gerçekten ismi gibi kusursuz buldum kendisini. gratisten yaptığım yüklüce bir alışveriş sonunda indirim kazanmam sonucu tanıştık. bu ürünün küçük boyu ve dedim ki bir kaybım olmaz denerim en azından. eve gelince nette biraz araştırma yaptım genel olarak olumlu yorumlar okusam da zor beğenen biri olarak memnun kalacağımı ummuyordum. gözlerine su dahi alerji yapan zavallı bir insan olarak bir cesaret gözlerimde denedim. o da ne? bir gram yakmadı temizledi ve rahatlattı üstelik. çok mutlu oldum açıkçası. gözlerime temas ettirebildiğim tek ürün desem yalan olmaz o derece :) 


     


Ben çok memnun kaldım arkadaşlar makyajı güzel temizlemesi, kullanım sonrası bıraktığı his, yapış yapışlık vermemesi ve en en en önemlisi gözlerimde de rahatlıkla kullanabiliyor olmam beni mest etti. 

 Tekrar tekrar alacağım bir ürün. ben indirimli almıştım ve küçük boydu fakat gördüğüm kadarıyla büyük boyları da muadil ürünlere nazaran hayli hesaplı. zararlı bir madde içermemesi de ekstra puan aldı benden. sözün özü kullanın kullandırın efendim. herkese mutlu ve bol bakımlı günler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder